Wednesday 10 November 2010

pagi ini hujan

not finally...streamyx yg aku apply hampir 4-5 bulan yg lalu x berjaya utk d install kan hari ini.semlm balik dari G.H trus p tmpoint pertam, melaka baru.dgn muke yg cool aku berborak2 dgn bdk trainee kat kaunter tmpooint."dah 4-5 bulan apply tak settle.apa kes?product blum dapat.bil dah buar.dah bayar.apa kes lagi?nak tipu customer!!!"- kalau lah aku bleh melafaz kan dialog tue dgn penuh meluahkan perasaan kat bdk trainee tue(lepaskan geram sebenarnya).start sukma sampai adh abis sukma baru nak install modem!berapa lama dah aku kene tunggu?semlm kene daftar balik utk apply streamyx coz ikut prosuder nyer.apply streamyx.2-4 hari after tht contractor pasang fix line after tht 2-4 hari tm staff akan dtg install modem.tapi contractor yg pasang fix line lepas sebulan applycation.modem sampai hari ini tak pasang.bila reffer kat kaunter tmpoint.dia org kate applycation utk modem telah d cancel kan coz dah terlalu lam.paling lewat 2week after fix line d pasang.semlm p tmpoint kata hari ini appointment dgn contractor jam 10am.bila follow up dgn contractor(nie apa kes!!patut contractor yg follow-up dgn aku...nie aku plak yg kene follow-up dgn contractor) dia kate kene check dp panel dulu.tue pun kalau jumpa pair line fix aku.????itu masalah aku ker???(sejak bila aku jadi kurang penyabar nie)isk...isk...isk...kalau aku anak ketua menteri.sure proceder a to z akan settle dlm masa setengah hari....hahahahahhaha....so stupid.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...